Home Travel Guides Wizzair anulowany lub zmieniony lot – co dalej?

Wizzair anulowany lub zmieniony lot – co dalej?

by Piotr Lechman

Otrzymałeś e-mail informujący Cię o zmianie lub anulowaniu Twojego lotu i nie wiesz co zrobić dalej? W tym poradniku poprowadzimy Cię krok po kroku po dalszych czynnościach i przedstawimy wszystkie opcje jakie posiadasz.

Wykonanie wszystkich czynności dotyczączych zmian w locie który został zmieniony przez Wizzair dokonać możemy wyłącznie poprzez pełną wersję strony (nie da się tego zrobić przez wersję mobilną, ani aplikację). Jeśli chcemy dokonać zmiany przez telefon musimy w ustawieniach przeglądarki kliknąć opcję “Wersja na komputer”.

KROK 1

Wchodzimy na stronę wizzair.com

KROK 2

W prawym górnym logu klikamy “ZALOGUJ SIĘ” i wpisujemy podane wcześniej dane.

KROK 3

Klikamy “SZCZEGÓŁY” przy interesującej nas rezerwacji.

KROK 4

Na kolejnym ekranie wybieramy jedną z interesujących nas możliwości:

  • Akceptujemy zmianę zaproponowaną nam przez linię lotniczą
  • Wybieramy opcję zmiany rezerwacji
  • Wnioskujemy o zwrot środków

W przypadku akceptacji zmiany otrzymamy informację o jej poprawnej zmianie. Uwaga! Przed wyborem tej opcji warto wyszukać ponownie proponowane przez linię połączenie i sprawdzić jego koszt. Często lot ten kosztuje tyle samo ile za niego zapłaciliśmy lub mniej. W obu tych przypadkach opłaca nam się anulować rezerwację otrzymując na naszą portmonetkę Wizz 120% wartości rezerwacji i dokonać nowej rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji środki pojawiają się w naszej portmonetce natychmiast.

W przypadku wyboru zmiany rezerwacji możemy dokonać kilku zmian: miejsca wylotu, miejsca docelowego, daty wylotu i ewentualnego powrotu. Miejsce wylotu i miasto docelowe musi znajdować się w pobliżu miejsca pierwotnego w związku z czym nasze opcje wyboru są ograniczone. Daty możemy zmienić maksymalnie o 14 dni wstecz lub 60 w przód.

Po dokonaniu wyboru w dolnej części ukaża się nam opcje wylotu które możemy zaakceptować. Oczywiście zmiana jest darmowa.

W przypadku wyboru opcji anulowania lotu i kliknięciu “Wnioskuj o zwrot środków” ukaże się nam informacja z kwotą jaką otrzymamy na naszą portmonetkę Wizzair. Jest to równowartość 120% wartości rezerwacji.

Bu otrzymać środki, zaznaczamy pole “Potwierdam, że roumiem powyższy tekst i chcę złożyć wniosek o zwrot środków” i przechodzimy dalej klikając “WNIOSKUJ O ZWROT 120% KWOTY W ŚRODKACH WIZZ. Środki otrzymamy natychmiast. W przypadku gdybyśmy chcieli otrzymać zwrot pieniędzy w gotówce utracimy 20% bonus, który otrzymaliśmy.

You may also like

Leave a Comment